fredag 2. juli 2010

Toalettmappe og spennende besøk

Min ene svigerinne hadde bursdag for noen dager siden, og fikk da denne toalettmappen i gave.

Mønsteret er eget, den har tre lommer inni og lukkes med glidelås.
Voksduk utenpå fra Stoff og stil, "tisselaken" fra Kid inni.
 

Det gule møbelet er kjøpt på lokal bruktbutikk og har nylig blitt malt!
Globusen er arvet fra Danmark.
 

 
Posted by Picasa

I dag har vi hatt spennende besøk! Helena som har bloggen Hillefant er på ferie i området der vi bor. Og i dag har hun, mannen og datteren A på litt over ett år vært innom oss. Så hyggelig! Veldig gøy å møte en blogger i virkeligheten!! Og praten gikk livlig rundt bordet:)

Så takk Helena for at dere kom på besøk til oss:)

11 kommentarer:

  1. Nej, men, jag vill också till Norge! KLEM så länge, hehe

    SvarSlett
  2. Det var en fin gave å gi bort! :O)
    Ja, det er hyggelig å møte andre bloggere "live".
    God helg,
    klem :O)

    SvarSlett
  3. Aleisa, du er hjertelig velkommen:)

    Kort og søm, ja inntil nå var du den eneste bloggeren jeg hadde møtt live:)

    SvarSlett
  4. Å, det høres artig ut med besøk av ei man "kjenner" via bloggen :-)

    Toalettmappa var flott...og kommoden var virkelig stilig!!
    Jeg prøvde å kjøpe lignende farge til hagemøblene i går, men har lært at det ikke er mulig for utendørsmaling :-(

    SvarSlett
  5. Vilken superfin necessär, fint tyg på den! Det gula skåpet är så snyggt, ett sånt skulle jag gärna ha i mitt hem.

    SvarSlett
  6. Hvor ser det bare godt ud! Jeg får sådan lyst til at male noget gult ;)

    SvarSlett
  7. Så fin toalett-mappe, og så utrolig koselig med "blogg-besøk".
    Skulle nesten hatt en stor samling hvor man kunne treffe andre hobby-bloggere, hadde vært moro:)

    SvarSlett
  8. Veldig fint møbel - likte godt den gule farge - så deilig når man kan finne noe billig + lage det akkurat som man vil :)

    Så fin blog du har :)

    SvarSlett
  9. Tisselaken, hi hi, skikkelig flott toalettmappe. Og jeg merke at jeg blir glad av sånne gule møbler også. ☺

    SvarSlett
  10. Så hyggelig med besøk, og superfin gave :) Elsker å gi og få ting som man har god bruk for :) Klem

    SvarSlett
  11. Toalettmappa var kjempefin og for et herlig gult møbel!

    SvarSlett