mandag 24. mai 2010

Mer guttebukser!

I det siste har jeg fått litt bestillinger på gutteklær. Og det er bra. For når jeg ser nedover innleggene er det vel bare å innrømme at det er mest jenteklær. Lite unisex også..

Men da er det jo ekstra bra at noen guttemammaer tar kontakt og ønsker klær til deres gutter.

Bestilleren av disse buksene ønsket seg en selebukse i brune og oransje farger. Først avtalte vi at den skulle ha lapper på knærne. Men da den var ferdig lurte bestilleren på om det var mulig å få en elefant applikasjon på den. Og det er jeg glad hun gjorde, for buksa ble mye kulere når elefanten kom på!!


Se live bilder her:)

Ekstra lang ribb nede, og to sett knapper gjør at buksa kan brukes lenge.
Mønsteret er fra Gynther.

I dag har vi vært ute og raket i hagen. Merkelig nok forsvant ikke alle bladene fra gresset da snøen smeltet. Hm, det hadde ellers vært deilig det!

Håper alle der ute har en fin fridag!

19 kommentarer:

  1. Så mysiga de ser ut! Orange och brun är en oslagbar kombination.

    SvarSlett
  2. Gud hvor er de smukke- gid jeg havde en lillemand også, så jeg kunne putte ham i så nydelige bukser (hvor jeg bestemmer, hahaha).
    håber du/i har det godt og nyder solen, som forhåbentlig rigtig er kommet frem nu:)
    stort knus

    SvarSlett
  3. Så herlig elefant!!Mest jenteklær på min blogg også..det er jo bare utrolig gøy med kjoler og tunikaer da..men satser på en endring når lillebror kommer til verden.

    SvarSlett
  4. Supertøffe bukser, likte godt den søte elefanten !!
    Ha en fin kveld !
    Cecilie

    SvarSlett
  5. Elefanten var pricken över "i"!

    SvarSlett
  6. Jeg tror den er utslitt før den blir for liten :D
    I dag har vi farmor, bestemor og bestefar besøk - og han spankulerer rundt - stolt som en hane - i buksa si :) D I G G E R den :D

    SvarSlett
  7. Den va kjempestilig!! Elske fargane du har brukt. Syr ein del i dei fargane sjøl!
    Ha ein fin kveld :)

    SvarSlett
  8. Så søt bukse! Likte den kjempegodt.

    SvarSlett
  9. Takk alle sammen!

    Frk Fosli: så gøy å høre at han liker buksa si:) Det gjør meg utrolig glad!

    SvarSlett
  10. Vilken gudomligt söt liten elefant:) Den är alldels underbar ju!!! Byxorna är superfina och killen ser ut att trivas i de:)

    SvarSlett
  11. Flott bukse i herlige farger, brunt og oransje kan vel aldri bli feil. Og jeg vil vel si at den også kan brukes til jente, og dermed er en kul unisexbukse. (Men han kan jo bli så glad i den at han sliter den ut da).

    SvarSlett
  12. Så söta byxor passade fint på killen.

    SvarSlett
  13. Herlig bukse med flott applikasjon!

    SvarSlett
  14. Heisan Siri
    Artige bukser! Likte så godt elefant-dekoren.
    Gutta mine er nok vokst fra den slags tøy, der de prøver å dra buksene nedover og slenger på seg hengelua.
    Ha en fin kveld!
    Klem fra kaspara

    SvarSlett
  15. Vet inte varför jag inte hittat tillbaka hit förr, men dina grejor är ju ljuvliga! Nu har jag i alla fall lagt dig på inspirationslistan så att du inte försvinner igen...

    SvarSlett