søndag 9. mai 2010

Ny stoffhylle og byttelykke!

Her kommer bildet av min nye stoff hylle som min mann har snekret til meg:)
Her har alle mine retro/ second hand stoffer flyttet inn.
Åh, så masse fine stoffer, blir helt lykkelig av å se på dem!!
.
De siste par ukene har jeg hatt flere bytter på gang, veldig gøy og veldig fin måte å få enda flere fine stoffer!

Denne lekre bunken har jeg byttet med Malene (Kreakriller)

Stoffene til venstre har jeg byttet med Sølvi (Manias), mens de til høyre kommer fra Sara (Bournonville)

Borghild (Borghildpia) hadde pakket stoffene så fint inn og pyntet pakken med to papirfugler. Innholdet i pakken fikk jeg helt hjertebank av!!

Og sist men ikke minst har jeg gjort et bytte med Linda (Den gode feen).
Åh, så masse fint!! Og alle herlighetene var fint pakket inn i den brunblomstrete tapeten.

Så nå er jeg helt i stoff-lykke-rus!!
Tusen takk søte damer for disse fine byttene:)

17 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt at man kan få glæde af hinanden på denne måde.. Flotte stoffer..

    SvarSlett
  2. Underbara tyger! :)
    Du gör så fina kreationer och jag känner mig inspirerad. Jag har varit inne och kollat på din blogg många gånger och funderat på att skriva till dig. Nu tog jag mod till mig!
    Du kanske kan hitta inspiration på min sida,
    www.madebyhanna.se
    Gå gärna in och kolla ;)
    Tack för trevligt bloggande! / Hanna

    SvarSlett
  3. Så mye fint!!
    Og veldig kjekt med hylle, sånn at alt ligger oversiktelig fremme...*smiler*..
    Ha en fin søndag! :O)

    SvarSlett
  4. Ååå så heldig du er! her var det veldig mye fint:) litt misunnelig jeg nå ja;-)

    SvarSlett
  5. Heldige deg, skjønner lykkerusen !!
    Cecilie

    SvarSlett
  6. Vad härliga tyger du bytt till dig! Och så fint du har det i din tyghylla! I min hylla med tyger ramlar det nästan ner tyger över mig, det är ingen ordning alls. Så småningom så blir det väl bättre... ;-) Ha en trevlig kväll!

    SvarSlett
  7. sikke meget lækkert du har fået byttet dig til.

    og tak for stoffet.

    Kh sara

    SvarSlett
  8. Så gøy! Masse lekre stoffer du har fått tak i:-) Og flott hylle du har fått deg. Kjekt å ha en handyman i huset:-)

    Klem

    SvarSlett
  9. Så heldig du er! deilig med stor hylle med god plass (i mine hyller er det ikke plass igjen til lufta for å si det sånn...) og så utrolig mange fine stoffer du har! *misunnelig*

    SvarSlett
  10. så heldig du er! masse syglede i de stoffene:) bloggen din er så fin at jeg må legge den til i min liste! god kveld:)

    SvarSlett
  11. Så mycket fina tyger du har och vilken ordning.
    Jättesöt solhatt i inlägget innan.
    Trevlig vecka önskar jag dig.

    SvarSlett
  12. ikke rart du er i lykkerus!!!!!!!!!!!!!!vanvittig masse fine stoffer!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett
  13. Ååå så mange fine stoffer!!!!

    SvarSlett
  14. Åhhhh vilka underbara tyger!!! Förstår att din man måste snickra en massa nya hyllor åt dig hela tiden så som du håller på och får och byter till dig tyger;)

    SvarSlett
  15. Dette var jo loppekupperier for et helt år! skal si du har skaffet deg mange fantastske stoffer! hyggelig du ville være med på min giveaway ;) du har en flott blogg!!

    SvarSlett
  16. Hei. Skjørtet har ankommet og vi er bare så fornøyd. Superflink er du:)

    SvarSlett