onsdag 26. mai 2010

Berliner veske


Før vi dro til Berlin i forrige uke, måtte jeg bare lage meg en ny veske. En med glidelås, så ingen tyver skulle komme og ta pengene mine!!

Brukte en del av et gammelt kjøkkengardin til hoveddelen. Stoffet er ikke 100% bomull, så ikke velegnet til barneklær. Men helt perfekt til en ny veske.

Det gule hjertestoffet og glidelåsen har jeg kjøpt, begge gamle men ubrukte.

Brukte mitt vanlige mønster

Fikk ikke tatt bilde av veska før turen, så disse er tatt etter at veska ble brukt i Berlin. Altså ikke helt nyvasket og nystrøket lenger...

25 kommentarer:

  1. Jättesnygg. Hoppas Berlin var bra.

    SvarSlett
  2. Wow, vilken snygg och glad väska! Fina tygkombinationer. Massor fina kläder du sytt också! Ha en fin resa!

    SvarSlett
  3. nydelige farger!!og moro med nye vesker til ferieturer!!!!!!!!!håper dere hadde en nydelig tur!mye stoffer å se og kjøpe der??
    de glidelåsene er så fine med de ringene;-)

    SvarSlett
  4. For ei flott veske!! Herlige stoffer.

    SvarSlett
  5. Hvor er den dog bare skøn den taske. Håber, at I havde en skøn tur. Nåede ikke at se din besked på min blog før I var taget afsted, men satser på, at I fandt nogle hyggelige steder alligevel ;)
    Knus fra Charlotte

    SvarSlett
  6. ÅÅh vilken fin väska! En riktig gladväska. Hoppas att det var en trevlig resa.

    SvarSlett
  7. For en lekker veske, også Berlin da.
    Håper dere hadde en super tur.

    SvarSlett
  8. Vilken jättefin sommarväska!

    SvarSlett
  9. Veldig veldig fin! Elsker de glade fargene:)

    SvarSlett
  10. Den var kjempetøff, en skikkelig gla'veske. ☺

    SvarSlett
  11. Takk alle sammen!
    Jeg syns også det ble en frisk og sommerlig veske.

    Vi hadde noen fine dager i Berlin, skulle selvsagt hatt fler:)

    SvarSlett
  12. Denne var jo helt fantastisk! Sånnen skulle jeg gjene hatt! NYYDELIG stoff og farsong:)

    SvarSlett
  13. Kjempeflott væske, i flotte farger!
    Hvor kjøper du glidelåser med ring på? Jeg digger slike retro glidelåser

    SvarSlett
  14. Hei igjen, og takk:)

    Siren, jeg har mer stoff igjen, bare å si ifra hvis du vil ha en:)

    Rockefår, jeg kjøpte denne glidelåsen på et sted der de solgt ut gamle stoffer. Kjøpte de tre de hadde. Og har kjøpt den siste på min lokale butikk også. Digger dem også, men vet dessverre ikke hvor man får tak i fler...

    SvarSlett
  15. Kjempekul veske, digget kombinasjonen av stoffene! Liker også så godt de gamle glidelåsene med stor ring. Nå har jeg bare en kort en igjen, marineblå stoff med ringen og tennene i hvitt. Venter bare på å finne det perfekte maritime stoffet så skal det bli pung til meg selv ;)

    SvarSlett
  16. Skikkelig kul veske! Lekker stoffkombinasjon.

    SvarSlett
  17. Riktig så kul den ble......

    SvarSlett
  18. Kul veske med herlige farger!

    SvarSlett
  19. Hei Siri !!
    Herlig veske, stoffene er så fine !!
    Takk for tips ! Vi skal ikke være så mange dager vi heller, så får velge ut noen ting vi vil se, skal jo først og fremst slappe av og nyte barnefri.
    Cecilie

    SvarSlett
  20. Åh, vad läcker!!! Får en massa ha-begär :)

    SvarSlett
  21. En riktigt snygg väska i underbara färger!!!!

    SvarSlett
  22. Hei Siri!

    Jeg har en award til deg på bloggen min, ta det som et kompliment eller hent den og send videre!
    Den er iallfall vel fortjent!

    Mvh Elisabeth

    SvarSlett
  23. flott veske du har sydd deg :o)

    SvarSlett