mandag 31. mai 2010

Give away!

Solen varmer stadig mer, blomster titter fram, jeg har fått over 150 faste lesere, telleren viser over 50 000 besøk (wow), så hva er vel mer passende enn å spre litt glede med en give away??

Jeg trekker to vinnere som får hver sin solhatt. Stoff kan dere selv få velge, modellen blir som denne:

Solhatten er vendbar, så den kan passe til flere antrekk:)

En kommentar til dette innlegget gir 1 lodd.
Linker du fra bloggen din gir dette også 1 lodd.

Ønsker du å legge deg til som følger er det veldig hyggelig, men det gir ingen ekstra lodd.

Hvis du ikke har en blogg må du huske å skrive inn mail adressen din, så jeg kan kontakte deg dersom du vinner.
Fint om dere skriver hvor mange lodd dere deltar med.

Trekningen vil skje den 14 juni.

Lykke til:)

82 kommentarer:

  1. Wooohah! Førstemann ute! Dette må vel bringe lykke. To lodd til meg. Gøy!

    SvarSlett
  2. Heisann!

    Jeg vil gjerne være med på give awayen din med 2 lodd:o) Krysser fingrene! :o)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Den skjønne solhatten må man jo bare ønske seg!
    Blir gjerne med på trekningen.
    Hurra for mange følgere og 50.000!

    SvarSlett
  4. Hej jag är gärna med i utlottningen av en solhatt. Tar två lotter och hoppas på vinst.

    SvarSlett
  5. Grattis till alla besökare.
    Jag vill gärna vara med i utlottningen om en solhatt.

    SvarSlett
  6. Grattis till 50.000 besök och till 150 fasta läsare! Deltar mycket gärna i din fina give away om att vinna en läcker solhatt! Jag deltar med 2 st lotter!

    SvarSlett
  7. Hei, gratulerer! Bilr ogsä med ä feirer med ett lodd.

    SvarSlett
  8. Grattis till 50 000 besök :) Jag är en av de som besöker dig och vill jätte gärna vinna en solhatt

    SvarSlett
  9. Gratulerer med 50.000 besøk! Jeg vil gjerne være med på konkurranse, ett lodd til meg:)

    SvarSlett
  10. En sånn solhatt ønsker jeg meg! Tar et lodd!

    SvarSlett
  11. Jammen Siri - jeg vil da så gerne vinde denne her lille hat til Ida - den er så fiiiiin.. jeg stjæler dit billede - og linker ... 2 lodder til mig Kærligst fra C

    SvarSlett
  12. Jag skulle gärna vilja vinna en solhatt till min son
    miros79[at]hotmail.com

    SvarSlett
  13. Gratulerer!! :O)
    Ett lodd til meg en du snill,
    klem Fredrikke

    SvarSlett
  14. Jag är jättegärna med i din tävling, vilken underbar hatt. Den skulle passa fin fint på lilltösen som min syster har fått :)

    SvarSlett
  15. Jeg er med!!! 1 lodd til meg ;) (siden jeg ikke får til denne linkinga)

    Hatten var jo knall flott!!!

    SvarSlett
  16. Her skal jeg i hvert fald være med..:)
    Så fin en præmie...
    Jeg linker og hopper på 2 lodder...
    KH Anne

    SvarSlett
  17. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  18. Jeg vil være med i trekningen. Ett lodd til meg :)

    SvarSlett
  19. Grattis med 50 000! Jeg er mer enn gjerne med i trekningen av den veldig heftige solhatten! Ett lodd her, takk! :-)
    Hilsen Hanne - hmangset@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Så fin solhatt!!! 2 lodd til meg :D

    SvarSlett
  21. Jøss! 50 000! det er jo bare superbra:)
    blir gjerne med på lotteri.. 1 lodd til meg:)

    SvarSlett
  22. Dette vil jeg selvfølgelig være med på¨! 1 lodd til meg:)

    SvarSlett
  23. Jeg vil gjerne være med også :) 1 lodd til meg. Har ingen blogg, mail adressen min er : jannicke_e@hotmail.com.

    SvarSlett
  24. Gratulerer med flotte besøkstall! Så gøy! Ønsker meg veldig en sånn solhatt! Jeg tar ett lodd:-)

    Angående spraymaling; det blir litt gris, ihvertfall når jeg holder på. Så jeg står enten ute eller i kjelleren når jeg sprayer:-)

    Klem

    SvarSlett
  25. Hei. Gratulerer med alle besøk. Jeg slenger meg med med 2 lodd.

    SvarSlett
  26. Heia! Blir gjerne med med ett lodd! Minstemor hadde nok likt godt å svinse rundt med en slik;)
    Tusen takk for award også, veldig koselig å få:)
    Klem B:)

    SvarSlett
  27. Så spennende :)

    Jeg er med.

    1 lodd på meg!

    SvarSlett
  28. Så söt!!! Modellen är jättefin! En sån vill jag självklart få chansen att vinna:) Jag är med på två lotter!!

    SvarSlett
  29. 1 lott till mig!
    Eller 2 om fast länk till dig räknas. Jag länkar ju alltid till dig ;)

    SvarSlett
  30. Dette er virkelig en nydelig blogg som jeg ofte er innom! Du gir meg masse inspirasjon, så Tusen takk for at du bruker din tid på og vise frem dine fantastiske kreasjoner:) Gratulerer med så mange følgere!
    Jeg er med på give away, det blir 2lodd på meg:)

    SvarSlett
  31. Hei! Gratulerer med rundt tall! Det er virkelig velfortjent :) Jeg er gjerne med på trekningen. Linker, så det blir 2 lodd på meg :)

    SvarSlett
  32. Koselig med give away - og deilig mes solhattid! Jeg vinner gjerne! To lodd takk.

    SvarSlett
  33. Grattis med så mange følgere og 50.000 besøk på bloggen :) Solhatten var knallekker og eg vil gjerne vere med på konkurransen. Tar to lodd!

    SvarSlett
  34. En sånn søt solhatt vil vi gjerne vinne!

    Et lodd til meg!

    Gratulerer med mange lesere, det er vel fortjent!

    SvarSlett
  35. Et lodd til meg! Kjempesøt solhatt!

    SvarSlett
  36. Hvor er den fin! Den vil i den grad klæder min lille blomsterpiger ;-)
    Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    Kh Louise

    SvarSlett
  37. Tenkte faktisk i dag når jeg leverte Emma i barnehagen, at nå er det på tide med en solhatt! Også kom jeg hjem og leste bloggen din! Jeg er med! Linker også, må jo ordne så gode vinnersjanser som mulig! 2 lodd til meg!

    SvarSlett
  38. For en kjemefin blogg du har. Er en ny leser som blir inspirert og får lyst til å starte opp nye prosjekter og ideer. Vil gjerne delta i trekningen av en solhatt, og kanskje en av mine to små er den heldige. mvh, marit

    SvarSlett
  39. Jättefin blogg med många fina plagg! Självklart vill jag ha chans att vinna den läckra hatten. Deltar med två lotter och håller en tumme för tur =)

    SvarSlett
  40. en lott tack :-)

    kawisen@hotmail.com

    SvarSlett
  41. 2 lotter tack! Länkar till dig på en gång!
    Solhatten är ju urgullig ju!

    SvarSlett
  42. Deltager MEGET gerne med to lodder. Den vil klæde min Emma-mus så fint :)
    Hvor er det en skøn blog du har. Melder mig som fast læser :)

    SvarSlett
  43. ett lodd her,har ikke blogg. skulle jeg være heldig å vinne,ønsker jeg den søte jordbær lua,den hadde vøri flott på tulla mi.

    lisbeth_nyborg@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Kjempefin solhatt. Vil gjerne ha ett lodd c",)

    SvarSlett
  45. Grattis med mange besøkende!!
    Jeg vil gjerne være med, og trekker to lodd=)

    SvarSlett
  46. Nydelig hatt - blir med og tar 3 lodd.
    http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/06/vinn-solhatt.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  47. åå jeg vil gjerne være med;) 2 lodd til meg ;)

    SvarSlett
  48. åh vilken söt modell! en sån vill jag givetvis vinna!
    komenterar å länkar i min blogg =)
    spännande!!

    SvarSlett
  49. Gratulerer med så mange følgere og så mange besøk! Jeg vil gjerne være med på giveaway med et lodd :)

    SvarSlett
  50. Jeg vil og, jeg vil og,...... hatten er kjempeflott

    SvarSlett
  51. Så søt hatt. Og så mye annet fint du har laget!

    Jeg tar ett lodd :)

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  52. nydelige hatter - så her må jeg være med
    2 lodd - kommentar og link =)

    SvarSlett
  53. Jeg vil gjerne være med :) 1 lodd til meg. Har ingen blogg, mail adressen min er :
    tova-9@hotmail.com.

    SvarSlett
  54. jeg vil gjerne ha et lodd , og ser for meg en herlig sommerhatt til veslegutt!

    SvarSlett
  55. Hej Siri - hvor er den bare perfekt...vil meget gerne vinde - 2 lodder :-)

    Kh. Mette

    SvarSlett
  56. Kjempesøt solhatt!!! Hadde vært noe til lillebror:)
    2 lodder til meg

    SvarSlett
  57. WOW! slik hatt hadde vært kult å hatt til en av gutta! Gjerne begge så kanskje man kan bestille av deg??
    2 lodd på meg :)
    Goood helg!

    SvarSlett
  58. Hej! Sikke en fin solhat. Jeg har linket og ville elske at vinde, så her krydses fingre. god sommer!

    SvarSlett
  59. Hejsan!
    Vilka fina solhattar, dem vill jag självklart vara med och tävla om. Grattis till alla dina följare på bloggen (jag är en av dem) och alla besökare. Jag är med på 2 lotter :)
    Har länkat till min blogg

    http://melinavid.blogg.se/2010/june/tavling.html
    Hoppas på tur nu :)

    SvarSlett
  60. Grattis!!!!

    Underbara hattar som jag också vill vara med och tävla om :-)

    SvarSlett
  61. Jag tar chansen med en lott!

    SvarSlett
  62. Fine tingene i fine bloggen! Jeg er med, og tar to lodd.

    SvarSlett
  63. En så vacker solhatt!! Tar en lott och håller tummarna :)

    Maria Ö/
    hatti_fnatti@hotmail.com

    SvarSlett
  64. Jeg vil gjerne være med i trekningen, har en liten frøken som ville blitt superglad for å få en ny solhatt! 1 lodd til meg :-)

    Hilsen Marit (regnbuebarn[at]hotmail.com)

    SvarSlett
  65. Jag är gärna med i din utlottning. Jag har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/june/solhatt-146-1.html

    info@annakarlsson.se

    SvarSlett
  66. Jag vill självklart vara med och tävla om denna söta hatt!

    Hälsningar Caroline
    caroline_ande78@hotmail.com

    SvarSlett
  67. Jag vill vara med. ;D

    bloodsband@live.se

    SvarSlett
  68. Jag vill helt klart vara med och tävla om denna super söta hatt! =)

    klem

    SvarSlett
  69. Jeg vil også være med! Både i din GiveAway og som fast læser :-)
    2 lodder tak - er VILD med de små jordbær :-)

    Kram B

    SvarSlett
  70. Hei:-) Jeg vil gjerne være med på din give away:-) For en skjønn fasong på de sommerluene/hattene:-) Linker i bloggen min.2 lodd på¨meg da? Ha en fortsatt fin dag
    Klem Sølvi

    SvarSlett
  71. Jeg vil så klart være med, hadde ikke fått med meg at du hadde givaway jeg !!
    Cecilie

    SvarSlett
  72. gøyalt! Ett lodd til meg. Hatten var jo bare herlig!

    SvarSlett
  73. Et stort tillykke herfra:-) Jeg ville elske sådan en hat til min søn, så 2 lodder til mig:-)

    SvarSlett
  74. Vill gärna vinna om jag får vara med?
    Jag har länkat härifrån:
    http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2010/06/solhatt-hos-siris-design.html

    SvarSlett
  75. Du syr så mye flott.
    Jeg tar ett lodd, og legger meg som følhger i tillegg:)

    SvarSlett
  76. jeg vil gjerne være med å vinne en såååå koselig solhatt!!!!Den med det blomstrete retrostoffet er bare helt perfekt;-)likte denne fasongen på solhattene dine!

    2 lodder på meg takk Siri!!!

    SvarSlett
  77. GRATTIS till 50000 besökare på din flotta blogg!
    Jag är med på 2 lotter på den finfina solhatten!
    Louise

    SvarSlett
  78. gerne ta mig med i lodtrækningen, min datter vil elske sådan en fiiin hat :)
    Lene

    SvarSlett
  79. Hei,
    jeg er gjerne med i trekningen!
    1 lodd til meg:)

    Charlotte (cmc@broadpark.no)

    SvarSlett