mandag 3. mai 2010

Sommerglede

En bestemor har bestilt en kjole til sitt ene barnebarn som snart blir 4 år. Forhåpentligvis vil den bringe litt sommerglede:)

Lys lilla babykordfløyel til ermer og lomme. Kroklissebånd som pynt på ermene, mens den store lommen har fått et lite hjerte på.
Hovedstoffet er et nyanskaffet second hand stoff.

I helga snekret mannen en ny hylle til meg! Så nå ligger alle second hand stoffene mine fint brettet og fargesortert! Åh, hvilken fryd!! Har ikke fått tatt bilde av herligheten enda, det får komme en annen dag:)
.
Og nå er nesten all snøen endelig smeltet i hagen!! Jippi, våren er hjertelig velkommen her:)

15 kommentarer:

  1. Fin kjole som modtageren nok skal blive ritig glad for. Lyder skønt med en hylde til alle stofferne. Glæder mig til at se billeder:)

    SvarSlett
  2. Kjempesøt kjole!!
    Og så deilig med nye hyller, og alle herlighetene på plass=) Gleder meg til bilde.

    SvarSlett
  3. Nydelig! Gir absolutt sommerfølelsen :)

    SvarSlett
  4. Så utrolig søt kjole :) Denne gir absolutt følelsen av sommer!

    SvarSlett
  5. Jättesöt klänning! Som alltid! :)

    SvarSlett
  6. Herlig kjole og snille mannen som har snekret hylle til alle stoffskattene :)

    SvarSlett
  7. Underbar klänning!!! Jättefin tygkombo och underbara små detaljer:) Önskar sååå att min man/sambo hade fått för sig att snickra hyllor åt mig...han tycker mest att min hobby är i vägen...suck! Tack för att du är med i min give away:)

    SvarSlett
  8. Nydelig kjole og farger !!
    Cecilie

    SvarSlett
  9. Vakker!! Hvilket mønster bruker du?

    God kveld videre...........

    SvarSlett
  10. Hei alle sammen, og takk for hyggelige kommentarer:)

    Frihet-Natalie: utgangspunktet for mønsteret er fra Ulla Welinder, sy og strik børnetøj.

    SvarSlett
  11. Denne var kjempefin! Nydelig stoff du hadde fått tak i !

    SvarSlett
  12. Super sød kjole.
    Og hvor er seriøst nogle fine ting du laver og lækre materialer du bruger.

    Ha' en dejlig dag
    Kh
    Kristine

    SvarSlett
  13. Supersøt som vanlig fra deg, og som du vet så elsker jeg de fargene!

    Ha en fortsatt finfin dag:)

    SvarSlett