mandag 31. mai 2010

Award

Jeg har vært så heldig å få denne awarden fra flere andre bloggere, åh så glad jeg er! Alltid gøy å bli satt pris på. Awarden har jeg fått fra Strumpetossa, Alskade hjartegryn, Kinoko, Westmose, Krea-suset, Mosskov, litlo og kalen , Miss moon og Rockefår. Tusen, tusen takk!


Reglene for awarden er at man skal linke til den man har fått den av, fortelle 7 ting om seg selv og sende den vider til 7 andre.

Jeg har allerede fortalt 7 ting om meg selv både her og her, vet ikke helt hva mer jeg kan tilføre...

Det er mange blogger der ute som inspirerer meg. og det er vanskelig å velge bare 7 å gi awarden videre til. Denne gang velger jeg å sende awarden til:
-Alma la Palma
-Lompalopp
-Borhildpia
-Moi!,
-Hillefant
-Grønn
-Krokkofin

Alle disse syr fantastike ting, og har fargerike og fine blogger som er vel verdt en titt.

6 kommentarer:

  1. Oh tack så himla mycket. Så glad jag blir. Värmer verkligen!

    SvarSlett
  2. Å tack så mycket. Blir jätteglad!!!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med velfortjent award!!!

    SvarSlett
  4. Utrolig gøy med Award!Hurra, og tusen takk:D

    SvarSlett
  5. Tusen tack gulliga du!! Blev jätteglad:)

    SvarSlett