torsdag 21. januar 2010

Award


Ble så glad da jeg fikk denne kreative awarden fra Cilipus! Tusen takk:) Cilipus har en fargerik og kreativ blogg, som er verdt en titt!

Som mottaker av awarden må jeg
linke til avsender,
skrive 7 ting om meg selv
sende den videre til 7 stykker.

Det er jo ikke så lenge siden jeg delte disse 7 tingene med dere,
her kommer 7 nye:


  1. Er veldig glad i å gå på loppemarked og bruktbutikk, kan jo hende det er noe der som jeg bare må ha!! Blir spesielt glad av å finne fargerike og fine stoffer:)

  2. Elsker å være på ferie i Danmark. Har alltid hatt en drøm om å flytte tilbake (bodde der til jeg var 5 år..). Kanskje en dag??

  3. Syns det er fantastisk å få være kreativ! Er spesielt glad i å strikke og sy, men syns det er fryktelig kjedelig å brette sammen stoff og rydde opp etter meg..

  4. Er veldig glad i hjemmet mitt og familien min! Kan ikke helt forstå hva jeg brukte dagene til før jeg fikk barn og før jeg begynte med mine kreative sysler?!

  5. Glad i å bake! Det kom spesielt godt med nå som Jasmin har fått diagnoen Cøliaki og vi måtte lære oss glutenfri baking. Nå er det nesten som om hennes brød er bedre enn de vanlige brødene, hi, hi!!

  6. Bodde to år i England da jeg var ferdigutdannet, der møtte jeg min mann. Vi har nå vært sammen i 10 år, gift i snart 8!

  7. Vil gjerne lære meg mer om data, f.eks det å kunne lage bildekollager!

Så mange fantastisk inspirerende blogger der ute. Å velge 7 var vanskelig! Nå er det jo allerede mange som har fått denne awarden, så jeg sender den videre til:


Ottopippi, Delmo, Rino, Retrostuff, Polkadott, Kalunji og Lillabarn.

6 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig kommentar om bloggen min.Gøy å lese om deg, vi deler nok mange like interesser:)

    SvarSlett
  2. falt over din blogg, flotte ting du syr! Kommer helt sikkert igjen. klem :)

    SvarSlett
  3. Tack snälla, snälla vad superglad jag blir!!!

    SvarSlett
  4. Tack, vad roligt!
    Jag gillar att följa det du gör också:-)

    SvarSlett
  5. Tusen takk! Og takk tilbake for alt det originale og inspirerende du lager. Bloggen din utstråler mye skaperglede. Gøy å følge med.

    SvarSlett
  6. så himla glad jag blir att få en sådan fin utmärkelse av en så fin bloggerska som du, du är en gläjde källa på nätet, tack och åter tack. Ska fixa till awarden på min blogg snart.

    SvarSlett