onsdag 5. mai 2010

Konfirmasjonsgave

En av mine kollegaer bestilte en veske som skal gis i konfirmasjonsgave.
Selve vesken ble holdt i svart/ hvit, for at den skal passe til mest mulig. Men litt farge måtte den jo få, og valget falt på grønt!

Pyntet med to heklede blomster som jeg har fått hos en nabo og tre søte hjerteknapper fra Stoff og stil.

Stoffene er fra Stoff og stil, mønsteret er eget.

Foret med grønn bomull. Inni er det lommer til mobil og lommebok.
Glidelås til lukning.
.
I dag har jeg fri! Jentene er i barnehagen og jeg har en hel dag hjemme til å sy! Ren luksus, og veldig deilig:)

Håper alle der ute har en fin og kreativ dag.
Symaskinene kaller igjen!!

16 kommentarer:

  1. Kjempefin veske!
    det høres ut som om du har en drømmedag!!!

    SvarSlett
  2. kjempe søt veske!og kjole og skjørt............osv!var en stund siden sist jeg har hatt tid til å blogge ser jeg!moro å følge deg og din kreativitet!!!!!

    ha en fortsatt fin enedag!jeg har det likedan i dag,men vasker så det spruter i huset!det trengtes kan du si;-)prioriterer altfor ofte maskinene framfor bøtta...............hi hi hi-mye gøyere det ja!

    SvarSlett
  3. Stilig veske! Liker veeeldig godt det prikkete stoffet. Kos deg videre hjemme alene med symaskinen.

    SvarSlett
  4. Fin väska och jag tyckte mycket om det gröna till som bryter av snyggt. Hon kommer att bli jätte glad :)

    SvarSlett
  5. Superfin veske, gøy å få en slik bestilling !!
    Vi skal i konfirmasjon på søndag, men blir nok pengegave fra oss. Hørtes ut som en bra dag, alene og med symaskinen.
    Ha en fin kveld !!

    SvarSlett
  6. Helläcker väska! Hoppas du haft en syglad dag!

    SvarSlett
  7. Flott veske!

    Jeg ble bare bittelitt misunnerlig på den sydagen din.... Hyggeligere å ha tid til å sy, enn å sy på stjålet tid!
    Håper du har kost deg masse, masse!

    SvarSlett
  8. Nydelig gave,den faller helt sikkert ismak!!

    SvarSlett
  9. Kjempefin veske. Det må bli en fornøyd mottaker!

    SvarSlett
  10. Hei!
    Så mye fint du syr!

    Koselig at du vil være med på give awayen inne hos meg! :)
    Klem

    SvarSlett
  11. Uh... Sikke en fin taske!! Virkelig fin..:)
    Og lækker lækker blog - her må jeg vist følge med..:) Jeg er helt vild med dine nederdele et par indlæg nede!! Er det eget mønster eller ét jeg kan finde et sted..?
    Ha' en dejlig aften - håber du har nydt fri-krea-dagen...
    Kh Anne

    SvarSlett
  12. Tusen takk! Jeg håper også at konfirmanten liker gaven sin:)

    Annchen, velkommen til! Mønsteret til nederdelen har jeg selv lavet..

    SvarSlett
  13. Veldig fin veske! Likte godt det grønne innslaget:)

    Og veldig hyggelig at du vil være med på min give-away:)

    God helg!

    SvarSlett
  14. Snyggt! Undrar vad du får ut av din kreativa dag?!

    SvarSlett