fredag 29. januar 2010

Vinnerne er trukket!

Tusen takk til alle som deltok i min give away! Jeg ble så glad for at så mange ville delta, og mange for meg nye blogger. Jeg har såvidt fått tid til å tittet innom alle bloggene også, masse fint å se!!

Jasmin har hjulpet meg med trekningen, vi la alle navnene oppi en gryte, før hun trakk.

Vinneren av veska ble Gunnhild (Meis) gratulerer så masse til deg:)
Send meg en mail med adressen din og hvilken veske du ønsker (brun el lilla), så kommer den snart til deg i posten.

Siden så mange deltok, laget jeg i går en liten trøstepremie!
Vinneren av denne ble Bournonville.

Det brune stoffet i bakgrunnen har jeg nettopp vunnet hos Palven, tusen takk:) Fikk et annet kjempefint stoff også, det får dere se en annen dag.


Og sist men ikke minst TUSEN TAKK til jojohjemmesydd, Badelma badutski og Kamilla, som alle har sendt den kreative awarden videre til meg, det varmer, Takk og takk:)

5 kommentarer:

  1. Hei!
    Jeg følger med på bloggen din og synes du lager masse fint. Liker spesielt godt stoffene dine. Derfor har du fått en award fra meg, som egentlig er litt ny i bloggverden.
    Takk for inspirasjon!
    Hilsen Lill

    SvarSlett
  2. Hurra hurra!!
    tenk at lille meg har vunnet ei nydelig veske fra deg!! har sendt deg en mail nå, med adressa mi..og du og du som jeg gleder meg!!

    :D

    SvarSlett
  3. Tillykke til de heldige.. Øv altså.. ;-)

    SvarSlett
  4. ej hvor fint, er helt rørt over at blive trukket hos dig også, jeg er virkelig heldig for tiden :)
    jeg vil strakt sende dig en mail med adresse!!

    -Sara

    SvarSlett