mandag 17. august 2009

Tunika/ kjole til min søster

Min søster ønsket seg en tunika/ kjole, og resultatet ble denne kreasjonen!
Tok utgangspunkt i et mønster fra Alt om håndarbeide 06/2009, men laget den ca 20 cm lenger. Og istedenfor knytebånd og splitt foran som det sto i mønsteret, valgte vi strikk i halsen.
Knytebånd og alle kanter i ensfarget bomull.
Mønstret stoff har jeg fått på lokal tilbehørsbutikk.
Ensfarget bomull har jeg fått hos nabo.
Billigere kan det vel ikke bli!!

Raglanerme.








12 kommentarer:

  1. Tebker søster ble fornøyd med denne kreasjonen ja:)

    SvarSlett
  2. du er jammen kreativ!alltid gøy å gjøre lit farandringe fra mønsteret!!!!tenker søster er fornøyd!!!

    SvarSlett
  3. Otroligt fin! Hon blir nog väldigt glad, din syster!

    SvarSlett
  4. oj oj vilket jobb du gjort super fin!

    SvarSlett
  5. Superfin klänning! tyget va jättefint.

    SvarSlett
  6. Vad fin den är! Jag vill också sy nåt åt mig själv men det blir liksom aldrig av...

    SvarSlett
  7. Gud va fin den var. jag är helt kär...

    SvarSlett
  8. Jeg bøyer med i støvet:) Du er så flink!!

    SvarSlett