tirsdag 16. mars 2010

Del 2 og Amy Butler kupp!

Her er del to i bestillingen til min venninne:

Sanse/ koseklut som skal gis i gave fra min venninne - til en av hennes venninner som er veldig glad i rosa! Og et skjerf til min venninnes datter, stripet velour fra Stof2000 på den ene siden, rød jersey fra Stoff og stil på den andre. Borrelås til lukning. Egne mønster.

Myke og gode bukser i turkis velour, med ribb i livet, hjerter på knærne og strikk nederst.
Mønster med utgangspunkt i Gynther.
.
På vei til hytta på fredagen stoppet vi i nabo byen. På den lokale Husfliden falt jeg over en kurv med Amy Butler stoff på tilbud; 69kr pr meter! Klarte ikke å motstå fristelsen til å kjøpe noen meter...elsker disse fargerike og flotte stoffene!
.

Hadde ellers en deilig helg på hytta, med masse aking og lek i snøen. Her er det ingen tegn til vårblomster enda:)

17 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige stoffer du har købt. Flotte farver. Og også nogle fine ting du har lavet.
    Kh Anja

    SvarSlett
  2. Flotte ting du har sydd på bestilling.
    Og herlige amy butler-stoffer!
    Koselig at du ville bli med i trekningen på give awayen min :o)

    SvarSlett
  3. Hei !!
    Tusen takk for awarden Siri, det gjør meg så glad.
    Fine ting du har laget, de er så søte de sanseklutene.
    Og stoffene er superfine.
    Cecilie

    SvarSlett
  4. Fine gaver og skjønne stoffer, det kan fort bli noen utgifter med små stopp innom stoffbutikker...

    SvarSlett
  5. Härliga tyger..... Vill också ha! (Och grejerna var också superfina :-))

    SvarSlett
  6. For et kupp du gjorde med de Amy Butler stoffene! Veldig fine! Fine gaver du har laget også.
    Koselig at du finner veien innom min ferske blogg.
    PS: Jeg måtte inn og se hvilken "Rino-kjole" du hadde kjøpt...veldig flott din og!

    SvarSlett
  7. Tycker också att tygerna du hittat är superhärliga. Gillar färgerna jättemycket. Och gillar särskilt byxorna med hjärtknän också. Men som vanligt tycker jag om det mesta du gör :-)

    SvarSlett
  8. Vilka fina tyger. Lite kul att se alla våriga tyger och kläder - här blir det till att sy vinterkläder nu snart! Gillar brallorna, snygg färg och söta små hjärteknän.

    SvarSlett
  9. Uha, for et kup med de Amy stoffer - Jeg elsker det orange med cirklerne i gul og rosa - SÅ smukt! Tillykke med det!

    SvarSlett
  10. Så fina kläder, gillar hjärtapplikationerna på byxorna!!
    Amytygerna är underbara, vilket fynd!!

    SvarSlett
  11. Så masse fine ting du har sydd! Og de stoffan va jo bare helt skjønn!

    SvarSlett
  12. Söta bebisgrejer! Älskar den turkosa färgen på byxorna! Tycker det är svårt att hitta fint turkost velourtyg (åtminstone här i stan).

    SvarSlett
  13. Hei Siri
    Så flotte stoffer på nederste bilde!
    Trodde nesten ikke så fine nye stoffer fantes jeg, der jeg tumler rundt med mine gjenbruksstoffer.
    Likte veldig godt sansekluten også! Babyer elkser jo slike ting med mange spennende lapper.
    Ha en fin dag!
    Klem Kaspara

    SvarSlett
  14. For et røverkjøp du har gjort! Herlige stoffer!! Og flotte gaver=)

    SvarSlett
  15. fantastisk søte stoffer heldige du fikk tak i!!!!!!!!!!!!skulle gjerne vært på den butikken selv!!!!!!!!!!!!!!!!mmmmmmmmm så fine farger!!!!!!!!!!gleder meg til å se hva du tryller fram!!!!!!

    søte små kreasjoner du har laget til venninna di!!!!!!!!!!!

    og takk for sunshine awarden jeg fikk fra deg!!!!!!!!!!!!takker og bukker!!!!!!!!!!!!skal få llagt den ut på bloggen min snart!!!!!!!!!

    SvarSlett
  16. Sikke nogle fine stoffer :) Sjovt, at man bliver helt afhængig af dem ikke? Min mand ryster på hovedet hver gang, at jeg er "kommet til" at købe noget nyt. Hvis han ved at jeg skal i nærheden af et sted med en stofforretning pointerer han altid at "jeg jo ikke mangler" hihi.
    Nå, men jeg ville egentligt bare sige tak for kommentaren på min blog :) Det er da også en rigtig fin blog du har. Melder mig fluks som fast læser :)
    God weekend til dig.
    Kh. Charlotte

    SvarSlett