onsdag 10. mars 2010

Babygave og posten som kom:)

Vi har et vennepar i Danmark som nylig fikk sønn nr tre! Hm, ikke så lett å vite hva man skal gi i gave da.. Valget falt på en sutte/ sanseklut og en hjelmlue.

Sutte/ sansekluten er laget av to gjenbruksstoff, brun på den ene siden og blå flanell på den andre. Div bånd langs kanten for å gjøre den litt spennende. Hjelmluen har også fått litt forskjellige stoff og bånd i det midterste stykket.

Jeg har fulgt Rino sin blogg lenge, syns hun syr fantastiske klær! For noen uker siden lanserte hun en hel kjolekolleksjon, og jeg klarte ikke å motstå denne grønne. Måtte bare ha den!! Og den er så fin, gleder meg til sol og sommer så den kan blir brukt masse:)

Var så heldig å vinne en trøstepremie hos Meis, denne søte fugleuroen som flyttet rett inn på Jasmins nye rom!
Det grønne stoffet har jeg fått i et bytte med The vintage hausfrau.


Min ene søster har vært på helgetur i Stockholm, og etter oppfordring fra meg var hun innom Lagerhaus. Og gjett om jeg ble glad da hun hadde kjøpt disse tre dynetrekkene til meg!!

Så gøy å få noe annet enn regninger i posten!!

16 kommentarer:

  1. såååå søte farger på gavene til den lille nye!mmmm og kjolen fra rino kledde deg veldig!!!råtilig!hun kan det den dama der!!!

    SvarSlett
  2. Så söt liten mössa måste prova göra sådana någon gång, jag gillar färgkombinationen de passar så fint ihop.
    Läcker klänning hon gör verkligen mycket fint.
    Och vad mycket fina tyger skall bli spännande att se vad du syr av det./ Mia

    SvarSlett
  3. Du passar ju jättebra i klänningen!!!
    Vad roligt att se den på:-)

    Dina vänner blir nog jätteglada över sina presenter och tygerna var ju toppen också

    SvarSlett
  4. Kjempefin babygave:)
    Kjolen kledde deg kjempegodt!! Nå er det bare å vente på våren:)

    SvarSlett
  5. flott babygave...og den klolen var jo bare som skapt for deg!

    ..koselig at meisene får flytte inn på det nye fine rommet!! :)

    SvarSlett
  6. Å, så heldig du er! Så stilig den grønne kjolen var:)

    SvarSlett
  7. Hej! Vad fint du sytt. Klänningen satt helt perfekt och du passar jättebra i den. Visst längtar vi till vår och sommar nu! Ha det fint! /petra

    SvarSlett
  8. Kjempesøte gaver du har laget.
    Din nye kjole er jo fantastisk:)Og så snill søster du har.
    Ha en fin dag !!
    Cecilie

    SvarSlett
  9. Oioioi, så masse fint!!!
    Du, på de sutteklutene, hva bruker
    du som lapper på de?
    Altså, er det sånne "knitre"
    tøy?
    (ajaj, "veldig" bra forklart her, merker jeg, haha)

    Ha en STRÅLENDE dag :)

    Nina

    SvarSlett
  10. Takk alle sammen:)
    SuPeR-LiLLe: har laget suttekluten helt enkelt, to lag stoff som er sydd sammen med de ulike båndene som stikker ut. Ingenting som knitrer, og ingenting mellom stoffene. Var det det du lurte på?!

    SvarSlett
  11. Søt barselgave=)
    Kjolen er bare lekker, og ble kjempefin på deg!
    Heldig J som får pynte med meiser på rommet sitt, og heldigen deg som får sånne fine stoffer i posten=)

    SvarSlett
  12. JA, det var det jeg lurte på :)
    Takk for svar ♥

    Har noe til deg i bloggen min :)

    PS! Hvor bestiller du stoffene dine?

    SvarSlett
  13. Vad mycket fint, och vilken klänning. Jag älskar grönt, och den klänningen hade jag också köpt om jag hade sett den först! Vad fint den satt på!!! Gullig liten hätta och snuttefilt.

    SvarSlett
  14. Takk:)

    SuPeR-LiLLe, jeg bestiller stoff hos Stoff og stil! I tillegg kjøper jeg noe på loppemarked, bruktbutikk og på ferie. Lykke til, og takk for awarden:)

    SvarSlett
  15. Så fin kjolen var til deg! Rino har fantastiske kjoler og de jeg likte best forsvant før jeg rakk å kjøpe. Nå vet jeg hvor den grønne tok vegen..!

    SvarSlett
  16. Heldige deg som har fått Rino-kjole i hus!!!
    Enig, deilig å få noe annet enn regninger i posten;)

    SvarSlett