mandag 15. mars 2010

Sunshine award:)



Jeg har vært så heldig å motta denne awarden fra hele fire bloggere, Fru Jippiyes, SuPeR-LiLLe, Little Perky og Hillefant. Tusen taskk skal dere ha! Veldig gøy å bli satt pris på på denne måten.

Her er i reglene:

The Sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspires others in the blogworld.


The rules for accepting the award are:
1. Put the logo on your blog or within your post
2. Pass the award to 12 bloggers
3. Link the nominees within your post
4. Let them know they recieved this award by commenting on their blog
5. Share the love and link to the person from whom you recieved this award

Nå er det jo ikke lenge siden forrige award surret rundt i blogland! Det er et hav av inspirerende bloggere, men jeg har plukket ut 12 jeg syns er ekstra inspirernde, og som ikke fikk awarden fra meg sist:) Noen har kanskje fått den allerede, noen ikke.
Dill og dall - like glad i lilla som meg!!
Stubenfreude - som deler av seg selv og sin kreativitet.
Cilipus - som har en fargerik og herlig blogg.
Badelma- badutski - åhh, liker stilen hennes så godt:)
Naima`s - har du ikke allerede kikket forbi her er denne bloggen et must!
Heilt spesiell - lever opp til sitt navn!
Made by mama - elsker kreasjonene hennes!
Prettoflamingos - har en helt egen leken stil.
Od andulky - en av de første bloggerne som oppdaget min blogg. Lager utrolig mye fint.
Doris & assar - Også en av de bloggene jeg har fulgt lengst, alltid noe nytt og fint å se der:)
Tøvsjur - liker stilen hennes, masse farger og glede:)

.
Dere velger selv om dere ønsker å sende den videre eller bare å ta imot den:)
Alle disse bloggene er vel verdt en titt!

5 kommentarer:

  1. Åh tusen tack Siri! Du är värd awarden och jag ger komplimangen tillbaka till dig! Kram Petra

    SvarSlett
  2. Vilka underbara kreationer du syr! Hit ska jag titta in fler gånger! Absolut!

    SvarSlett
  3. Herlig blog du har, jeg glæder mig til at følge med
    Hilsen heidi

    SvarSlett
  4. Åh tack snälla, detta värmer :) Blir lite extra glad att det kommer från dig...eftersom jag verkligen gillar din stil.

    SvarSlett