onsdag 21. oktober 2009

Ny jakke og ferietid

Jasmin måtte også få seg en høstjakke.
Hennes ble litt livligere i fargen enn Sophias brune.
Jeg er strålende fornøyd med denne, og det er hun også!
Syntes dette stoffet var så fint da jeg så det i Stoff og stil katalogen, bare måtte ha litt.
Yppelig til jakke, da det er litt kraftig. Rosa detaljer for å være sikker på at Jasmin ville like den - ikke alle farger som er like populære her! Litt upraktisk (sjelden hun åpner den), men veldig søt lomme på framsiden.
Omslagseffekt på framsiden med skrå knapning. Ribb nederst på ermene.
Rosa prikket stoff til lomme og som for i hetta. Selve jakken er foret med brun fleece.

Mønster fra siste Ottobre.
Stoff fra Stoff og stil.


Med pysjbukse under rett før sengetid.
Poserer mot at vi leste litt ekstra, he, he ikke alltid hun vil når jeg vil...



I morgen drar vi på ferie til svigerforeldrene mine i England.
Koffertene er pakket (vel nesten da) og overlocken er levert inn til en velfortjent service!
.
Er tilbake i bloggverden om 1 1/2 uke:)




28 kommentarer:

  1. åh så söt! trevlig ferie!

    SvarSlett
  2. Kjempeskjønn jakke! Gøy med lommer i annet stoff! Tenker hun ble fornøyd:-)

    SvarSlett
  3. Åh vad fin! Ha det så skönt!

    SvarSlett
  4. Helt underbar och tyget jätte fint!!
    Ha en toppen resa =)

    SvarSlett
  5. Vilken fin jacka, och underbart tyg!!! Den kan nog behövas i England... Ta med er regnkläder!! Vart i England ska ni? Jag bodde i London i fyra och ett halv år, och gillade landet jättemycket. Ha så trevligt!

    SvarSlett
  6. Kjempe fin, og god ferie!!
    Fredrikke :o)

    SvarSlett
  7. Såå fine jakker:) Har det siste ottobre liggende uprøvd. Må vel kanskje prøve noen av de mønstrene jeg også:)

    SvarSlett
  8. trevlig ferie, så fin jacka, absolut vackraste jag har sett, älskar den stoff också, planerar en besök till S&S, får se vad pengarna räcker, men den vill jag ha, ha de!!!!!

    SvarSlett
  9. Kjemepefin jakke. Ha en fin ferie:)

    SvarSlett
  10. Det var en fantastisk jakke! Jeg har masse av det stoffet som enda ikke er brukt. Kanskje det blir en jakke her også....

    SvarSlett
  11. Helt fantastisk jacka!!!
    Ha så skönt i Finland!

    SvarSlett
  12. Jackan var jättefin! /petra.h

    SvarSlett
  13. Heisann - for en fin blogg du har. Legger meg inn som følger, jeg :)

    Jeg har kjøpt akkurat det samme stoffet fra Stoff & stil - har det liggende på vent enn så lenge. For en fin jakke du har laget med det! Wow - ble inspirert, skal hjem og finne på noe lurt med mitt. En sånn jakke klarer jeg nok ikke å lage enda ;)

    SvarSlett
  14. Flott jakke! Laget akkurat en kjole i samme stoff.

    SvarSlett
  15. Jättefint! Hon ser ut att trivas i den. Ha en skön semester i England ;) /Linn

    SvarSlett
  16. Denne var helt utrolig skjønn!!Inspirerende! God tur og ferie!

    SvarSlett
  17. Kjempefin jakke! Ha en flotters ferie!!

    SvarSlett
  18. så fin så fin- hvor er du sej. der er sørme flot og jeg er sikke rpå datteren din er velfornøjet over mors stykke arbejde. godt gået:)
    god ferie med skønne oplevelser, dejlige timer og godt humør.
    vh kirsten

    SvarSlett
  19. Tusen takk for alle hyggelige kommentarer!
    Goey aa hoere at det jeg lager kan inspirere andre der ute:)

    LillaBarn: vi er i Sheffield!

    SvarSlett
  20. Åh så fin den blev!!
    Jag har det mönstret liggandes i högen av sånt jag vill sy, men tiden räcker inte till. Kanonfin blev den hursomhelst.
    Ha en skön resa!!

    SvarSlett
  21. Så fin jakke!!!!! God tur over dammen:)

    SvarSlett
  22. underbar jacka, ha ett skönt lov!/åsa

    SvarSlett
  23. Å så nydelig jakke! Likte det stoffet så godt.

    SvarSlett
  24. OJOJOJ! Vilken fin jacka! Underbar! Hoppas ni har det bra i England!

    SvarSlett
  25. Det var en utrolig søt jakke! Likte lommen :)

    SvarSlett
  26. Den der var rett og slett bare NYYYYYYYDELI!!!!!!!!!!!!!!

    Tar du bestilling på en sånn, eller :p ?

    SvarSlett