torsdag 11. februar 2010

Så gøy med pakke!!

I dag fikk jeg en pakke i posten fra Jojohjemmesydd, som takk for gaven hun fikk av meg i gavevandringen.

Jeg ble så glad!! Alltid gøy med pakker syns jeg, og ekstra spesielt når noen man ikke kjenner har laget noe til en.

Fint pakket inn med to søte fleecehjerter.

Lurer på om hun har fått med seg at jeg liker lilla... Fikk ihvertfall disse lekre lilla fleecevottene, som passet meg perfekt. Deilig:)

Og så denne fine stoffposen med hempeså den kan henge opp. Den kommer nok snart til å være full av noe!

Takk igjen Ingunn for disse fantastiske pakkene:)

4 kommentarer:

  1. så koselig å få pakke i psten..:) og iallefall når pakken e så fin;)
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  2. alla vet att du gillar lila, och man kan inte tänka på färgen utan tänka på dig. du är lady in lila, har du hört den sång?

    SvarSlett
  3. Så koselig at du likte gavene:)
    Var veldig spent når jeg sendte dem avsted!!

    Ha en fortsatt fin kveld:)

    SvarSlett
  4. Pakke er alltid koselig å få, og med et så flott innhold er det jo bare velstand. Ønsker deg og dine en flott helg.

    SvarSlett