onsdag 3. februar 2010

Strikket vest til Jasmin

Har fått litt strikkedilla igjen! Så etter at jeg var ferdig med jakka og lua til Jasmin, begynte jeg på denne vesten. Den var egentlig ment til Sophia, strikket den i str 3 år. Men da den var ferdig passet den bedre til Jasmin, og hun var veldig fornøyd med det!!

Mønsteret er fra boka Vendestrikk av Hanne Meedom.

Tre knapper som Jasmin selv har valgt, kjøpt hos Stoff og stil.

To herlige jenter!! Sophia øver stadig på å smile til kameraet og er veldig glad i smykker for tiden. Holder ikke med ett for å være skikkelig fin!
.
Har laget en egen salgsblogg, klikk her for å ta en titt:)
.
Tusen hjertelig takk for alle kommentarene jeg får, det gjør meg veldig glad å få så masse fin tilbakemelding på det jeg lager.
Ha en fin kveld:)

18 kommentarer:

  1. Så fin vest. Det er så praktisk med vester på barna. Jeg har brukt mye vester på barna i vinter. Og jeg synes de pynter opp antrekket, om det er til kjole eller olabukse.

    SvarSlett
  2. kjempefin! hvilket garn har du brukt? hadde du strikkefastheten som står i mönsteret? har den lille boken her og er sugen på å strikke en!

    SvarSlett
  3. Nämen vad duktig du är på att sticka!!!! Den blev ljuvlig!! Modellen är bara för söt!

    SvarSlett
  4. Kjempe fin vest, elsker strikk vester. Ønske ønske at jeg kunne strikke

    SvarSlett
  5. Gøy at dere flinke damer likte denne strikkevesten:)

    Syserine: garnet er fra artesano, og er et alpaca garn. Beregnet på pinne 3 1/2 til 4, og ca lik strikkefasthet som i boka. Lykke til!

    SvarSlett
  6. vester liker vi og spesielt i ull:-)ble kjempe søt!!!må vel skaffe meg denne boka også da......altfor mange flotte MÅ_HA-bøker der ute!!
    Gøy med egen salgsblogg!!!!!masse fint der allerede!!

    SvarSlett
  7. Å så nydelig vest! Skulle ønske æi kunne strikke! Så nydelige jenter du har:)
    Spennanes med egen salgsblogg da, masse fint der:)
    Du lurte på kor æi kom i fra... Kommer fra Sætemoen i indre troms. Men bor i Sandnes i Rogaland:)

    SvarSlett
  8. Nydelig, jeg synes de oppskriftene til Meedom er spesiellt skjønne, og vest er også et veldig greit plagg til det meste, tror jeg må strikke en selv, bør kanskje bli ferdig med den kortermede genseren i samme mønster som jeg begynte på for ca et år siden....;)

    SvarSlett
  9. Takk igjen!!
    Denne vesten er virkelig enkel å strikke, bare strikke fram og tilbake hele veien. Ingenting å sy sammen og ingen vrange masker!! Helt herlig!

    Og Tøvsjur, spennende kombinasjon med indre Troms og Rogaland da:)

    SvarSlett
  10. hej siri, pakken pungen er modtaget i dag, den er bare så fin, og den er allerede taget i brug :) 1000 tak :)

    -sara

    SvarSlett
  11. Så söt!!
    Ska kika på din nya blogg!!

    SvarSlett
  12. 1000 tak for linket, jeg vil straks kigge mig omkring :)

    SvarSlett
  13. Vad fin, och vad fina kläder de har båda två!!! Jag vill också kunna sticka, min mormor kunde sticka de mest fantastiska tröjor och koftor. Vad jag önskar jag hade sparat några tröjor från min barndom, men på den tiden åkte det ut när det var för smått. What a waste....

    SvarSlett
  14. Åå, den var NYDELIG!!

    Har siklet på den boken lenge, men valgt å ikke kjøpe den, for jeg strikker jo så sjelden, og dermed går det så langsomt fremover.. Hm. Kjenner jeg må revurdere det litt.
    Hvor langt opp i alder går oppskriftene? Er det mange fine modeller i den, synes du?

    SvarSlett
  15. Den var veldig fin!'
    God helg,
    klem Fredrikke :o)

    SvarSlett
  16. Takk:)
    Bravo, det er ikke en stor bok men et lite hefte. Søte modeller og enkle oppskrifter. Denne vesten f.eks går fra 1 år og til voksenmodell.

    SvarSlett
  17. Kjempefin!og herlige smil på jentene =)
    Tror jeg må kikke nærmere på den boken ;)

    SvarSlett
  18. Hei!! da var veska kommet..og den var bare nyydelig!!
    tusen tusen takk!!

    SvarSlett